MENUMENU

Bestellen

Is het mogelijk om als particulier, vereniging én als bedrijf te bestellen bij skishop4u.nl?

Ja, skishop4u.nl is zowel bedoeld voor de zakelijke als particuliere markt, alsmede voor Tennisverenigingen en scholen.

Is het mogelijk om tennisspullen binnen 48 uur te laten bezorgen?

Wij streven ernaar de bestellingen binnen 48 uur af te leveren op dinsdag t/m zaterdag. Maar LET OP: in sommige gevallen is de levertijd van de producten vertraagd doordat leveranciers niet op tijd uitleveren. Hier kunnen wij helaas geen tot weinig  invloed op uitoefenen. We doen in die gevallen ons best om de producten zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Er zijn bijvoorbeeld bij Adidas en soms ook bij andere leveranciers regelmatig leveringsproblemen in het begin van het seizoen (juli – begin september)  waardoor wij de door ons bestelde voorraad niet tijdig in huis hebben om naar u te versturen. Wij vragen u hiervoor uw begrip.

Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?

Geen probleem. U kunt gewoon contact met ons opnemen via telefoonnummer  053 432 38 07. ’t Hoen Sport helpt u graag.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten voor skispullen?

De verzendkosten zijn hieronder beschreven.

Nederland:
Tot € 100,00 bedragen de verzendkosten per bestelling € 3,95.
Bij alle bestellingen boven de € 100,00 berekenen wij geen verzendkosten.

België / Duitsland:
Tot € 250,00 bedragen de verzendkosten € 6,95,
Bij alle bestellingen boven de € 250,00 berekenen wij geen verzendkosten.

Frankrijk / Verenigd Koninkrijk
Tot € 500,00 bedragen de verzendkosten € 13,95,
Bij alle bestellingen boven de € 500,00 berekenen wij geen verzendkosten.

Spanje
Tot € 500,00 bedragen de verzendkosten € 19,95,
Bij alle bestellingen boven de € 500,00 berekenen wij geen verzendkosten.

Verenigde Staten / Australië / Nieuw-Zeeland
Tot € 1000,00 bedragen de verzendkosten € 44,95,
Bij alle bestellingen boven de € 1000,00 berekenen wij geen verzendkosten.

Hoe laat worden bestellingen afgeleverd?

Wij streven ernaar de bestellingen binnen 48 uur af te leveren op dinsdag-zaterdag.

Is het mogelijk om een tijdstip op te geven voor de bezorging?

Nee, de bestellingen worden in principe per reguliere pakketpost geleverd. Het tijdstip is dus afhankelijk van uw postbode en bezorgtijden.

Hoe werkt het retourneren van producten?

Als u niet tevreden bent met een besteld product, dan heeft u veertien dagen de tijd om het product terug te sturen. Voor ons is het belangrijk dat u in deze periode zorgvuldig omgaat met de producten en de evt. verpakking zodat wij het product daarna opnieuw kunnen verkopen.

`t Hoen Sport Webwinkels maakt onderscheid in retourzendingen:

1. Retouren middels foutieve levering door ons, geconstateerd direct na aflevering van uw bestelling.

Constateert u een fout in de levering van uw bestelling dan kunt u dit melden middels te reageren op uw orderbevestiging of te bellen met 053 432 38 07. Vervolgens zullen wij direct het alternatieve product aan u versturen en de foutieve zending / het foutieve product kosteloos bij u laten afhalen door de DHL.

2. Overige retouren.

Volgt u hiervoor deze retourprocedure.

Prijzen

 

Geeft skishop4u.nl kortingen aan vaste klanten in de vorm van verenigingen?

Ja, clubs die vaker bij ons bestellen krijgen van ons mooie korting. Zo blijven zowel u als wij tevreden. U krijgt goedkopere skispullen en accessoires, wij extra bestellingen!

Zijn grotere aantallen skispullen goedkoper per stuk?

Ja, in tegenstelling tot de meeste online webwinkels voor skispullen maken wij onderscheid tussen kleine en grote bestellingen. Wij werken met zogenaamde kwantumkortingen.

Ik wil graag een offerte ontvangen. Is dit mogelijk?

Ja, natuurlijk. U kunt zowel een offerte ontvangen voor speciale wensen als producten die gewoon op de website staan.  Wij zullen u de offerte binnen 2 werkdagen sturen, tenzij u aangeeft de offerte eerder nodig te hebben.

Ik heb via de site aangegeven af te wijken van het standaardassortiment. Gelden nu andere prijzen?

Ja, in dit geval sturen wij u een offerte of een bevestiging van eerder gemaakte telefonische afspraken.

Worden de prijzen inclusief of exclusief BTW weergegeven?

De prijzen worden inclusief BTW weergegeven. De meeste klanten zijn namelijk consumenten. De BTW staat in de berekening echter wel vermeldt, zodat u deze niet achteraf hoeft te berekenen indien u deze zakelijk af kunt trekken van de belasting.

Betalen

Waarmee kan ik op skishop4u.nl afrekenen?

U kunt zowel gebruik maken van vooruitbetalen via iDeal, Mistercash, DIRECTebanking en Paypal.  U kunt ook vooruit betalen via overschrijven. Achteraf betalen is ook mogelijk via Rembours of achteraf betalen via Klarna (Indien u betaalt via Klarna gaat u automatisch akkoord met de betalingsvoorwaarden van Klarna)

Wat zijn iDeal, Paypal en Klarna voor betalingssystemen?

* IDEAL is een van de bekendste betaalsystemen voor betalingen via het internet. Ideal is geïntroduceerd door alle grote banken van Nederland: het systeem werkt vergelijkend met pinnen (maar dan via het internet) Volledig beveiligd, snel en simpel. Het enige wat u nodig heeft is internet bankieren via ABN AMRO, Rabobank of ING. Voor vragen kunt u ons altijd bellen! Veilig betalen via het vertrouwde systeem van Internet Bankieren. Ondersteund door de grote Nederlandse banken. Direct te gebruiken, zonder dat u zich hoeft aan te melden.

* Paypal is een wereldwijd betaalsysteem waarmee u snel en eenvoudig kunt betalen (heeft u hierbij hulp nodig laat het ons weten!).

* Klarna voert voor skishop4u.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website.

 

Wat is de betalingstermijn die skishop4u.nl hanteert?

Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Deze betalingstermijn is alleen van toepassing bij bedrijven die als partner fungeren. Alle overige klanten dienen te betalen via onze betaalsystemen zoals Klarna, iDeal, Paypal, e.d..

Hoe kan ik een klacht indienen over de webshop?

Wij behandelen klachten uiterst serieus en hopen dat u na afhandeling alsnog tevreden kan worden gesteld. U kunt een klacht indienen via een e-mail naar info@hoensport.nl, waarna u binnen 48 uur reactie krijgt. Wij zijn overigens ook aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk, dus u kunt ook uw klacht indienen via dit webwinkelkeurmerk.